همونطور که در پستهای قبل اشاره کردیم در حال کار روی بخش گرافیکی و رندر Kite2D و اتصال اون به ادیتور هستیم. ویژگی جدیدی که به بخش رندر اضافه شد پشتیبانی کامل از Texture Array ها هست که با کمک این ویژگی ترسیم یک مپ سنگین و پیچیده با تسکچر های متنوع و زیاد با تنها یک فراخانی تابع رسم OpenGL امکان پذیر میشه!

البته امکانات دیگری هم در حال اضافه شدن هست که در پستهای اینده توضیح خواهم داد اما داخل تصویر میتونید حدس بزنید! :)

امیدوارم تا دو ماه آینده بتونم اولین نسخه stable و تقریبا کامل ادیتور رو برای آزمایش بزارم.