Kite2D Game Framework
First Run!
بعد چند هفته کار مداوم روی ویرایشگر, امروز اولین اجرای موفق انجین انجام شد!
۹۵/۰۳/۱۴
MrMilad
نظرات
(۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در
بیان
ثبت نام
کرده اید می توانید ابتدا
وارد شوید
.
نام *
پست الکترونيک
سایت یا وبلاگ
پیام *
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کد امنیتی *
ارقام فارسی و انگلیسی پذیرفته میشوند
نظر بصورت خصوصی ارسال شود
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
پست الکترونیک برای عموم قابل مشاهده باشد
اخطار!
منوی اصلی
Kite2D Project Page
بایگانی
بهمن ۱۳۹۵
(۱)
آبان ۱۳۹۵
(۳)
مهر ۱۳۹۵
(۲)
شهریور ۱۳۹۵
(۱)
مرداد ۱۳۹۵
(۲)
تیر ۱۳۹۵
(۲)
خرداد ۱۳۹۵
(۲)
ارديبهشت ۱۳۹۵
(۱)
بهمن ۱۳۹۴
(۱)
آبان ۱۳۹۴
(۵)
آخرین مطلب
۹۵/۱۱/۲۰
نسخه جدید با تغییرات اساسی!
۹۵/۰۸/۲۱
سریعتر و سبکتر!
۹۵/۰۸/۰۹
تبادل کمتر = سرعت بیشتر!
۹۵/۰۸/۰۱
Render To Texture اضافه شد!
۹۵/۰۷/۲۸
شرکت در جشنواره بازیسازان مستقل ایرانی- IGDF
۹۵/۰۷/۱۲
Kite2D Orthogonal Tile Editor
۹۵/۰۶/۲۸
رندر بر پایه Texture Array
۹۵/۰۵/۰۹
آماده شدن برای نمایش!
۹۵/۰۵/۰۹
مدیریت منابع - Kite2D Resource Manager
۹۵/۰۴/۲۱
نسخه جدید بر روی مخزن قرار گرفت!